Vacture: Happy Customer Medewerker

Voor oonze E-commerce afdeling zoeken wij nog een Happy customer service medewerker. Ben je benieuwd naar deze functie? Ontdek dan hieronder de volledig omschrijving en wie weet ben jij wel de happy customer medewerker waar wij naar op zoek zijn!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent verantwoordelijk voor de klantendienst
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en blinkt uit van enthousiasme.
- Je werkt nauw samen met een klein maar ijverig team om samen de klanten de beste service te bieden . Dat varieert van klanten begeleiden bij het bestelproces, inhoudelijke vragen over ons aanbod tot de aftersales. Je kan vlot antwoorden op al hun vragen. Je rapporteert aan de bedrijfsleider.
- Je bent assertief maar empatisch en klantgericht, je hebt het in je om van een teleurgestelde klant een happy customer te maken. Je bent een kei in het oplossen van problemen en durft transparant te communiceren in alle omstandigheden.
- Je zal mee instaan voor het dagelijks beheer van de mailboxen, chat, telefoons en algemene administratie en offertes voor onze andere diensten.
- Is het even minder druk op de klantendienst? Dan ondersteun je de collega’s bij de administratieve verwerking van orders, betalingen en retours af te handelen. Je plaatst productomschrijvingen en helpt mee aan het artikelbeheer op de webshop. Het gebruik van Photoshop of Can
- Je kan goed overweg met diverse computerprogramma’s (bv MS Office) en leert vlot met nieuwe software werken.
- Social media is jou niet vreemd en je kan vlot overweg met Meta Business Suite ea.
- Je hebt groene vingers of een passie voor (k)&(p)lanten.
Welk profiel zoeken wij?
- Je hebt een aangename stem aan de telefoon.
- Administratie is jouw ding !
- Je houdt van contact met klanten. Geen vraag is jou teveel. “Klant komt eerst”
- Je bent een teamplayer, maar je kan ook zelfstandig jouw takenpakket verwerken
- Je bent stressbestendig en kan zelf prioriteiten stellen
- Je bent een “doener”, een natuurtalent in multitasken
- Je bent leergierig en beschikt over een hoge dosis motivatie
- Je werkt zeer nauwkeurig en gestructureerd
- Je volgt jouw klantencases grondig op
- Tweetalig Nederlands. (Engels) (maar je kan ook een mondje Frans)
- Je hebt een bachelordiploma of je kan terugvallen op jouw eerdere ervaring als klantendienstmedewerker
- Plantenkennis of affiniteit met plantensector is een pluspunt
- Je toont veel interesse voor E-commerce, webshops en software oplossingen
- Je hebt een basiskennis van Photoshop of Canva
- Je ziet werk en houdt er niet van om stil te staan. Je bent flexibel om tijdens drukke periodes extra te werken.
- Je bent snel inzetbaar
Persoonsgebonden competenties
- Omgaan met stress
- Commercieel zijn
- Zin voor nauwkeurigheid hebben
- Contactvaardig zijn
- Plannen (= ordenen)
- Digitaal denken
- Klantgerichtheid
- Leervermogen hebben
- Zelfstandig werken
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerken als hecht team
- Regels en afspraken nakomen
- Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
Bij ons kan je rekenen op:
- Fulltime of 4/5
- Toffe collega’s
- Gezonde dosis humor
- Je komt terecht in een dynamische en sterk groeiende omgeving
- Een uitdagende job binnen een bedrijf met Internationale ambities
- Sociaal contact met klanten
- Je krijgt een marktconform loon met extra voordelen
- Gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (op wandelafstand van station Lede)
- Een stap naar een mooie toekomst
Waar zal je werken?
't ROZENLAND BV
Heiplasweg 35
9340 LEDE
Solliciteer hier
Heiplasweg 35
9340 LEDE
Solliciteer hier
Wil jij graag bij ons aan de slag gaan?
Stuur een mailtje met jouw CV en motivatiebrief naar jobs [at] rozenland [punt] be